10.1.2017

Opiskele oppimista oppiaksesi opiskelemaan

Jotenkin taas tässä kävi niin että kalenteri täytty sekunneissa.. Olin siis unohtanu että otin sittenkin yhden ekstra kurssin tähän jaksoon ja se sattu olemaan vaan 5op.. Toisaalta 20op (jos joku ei tiedä niin 1op=27h) yhessä jaksossa on helppo homma, varsinkin kun kursseja on vaan kolme ja niistäkin yhden suoritus tulee ryhmätyönä. Eli ei siis homma eikä mikään! Nauratti vaan taas kun tajusin että sinne meni se rento kevät. 

Voisin vähän avata tätä opiskelua muutenkin tässä elikkäs raamit on toimintaterapian koulutusohjelma, 210 op ja 3,5 vuotta. Mulla on menossa nyt toinen ja haluan valmistua keväällä 2018. Eli vuoden päästä! Kuukausi sitten se kuulosti vielä kaukaiselta kun oli vuosi 2016 ;D

Mulla on kursseja takana ihan kivasti ja nyt kevään/kesän aikana on tarkotus kyllä ahkeroida pisteitä oikein kunnolla. Tein myös päätöksen että opiskelen koko kesän. Yritn suorittaa toisen harjottelun ja muutaman valinnaisen kurssin alkukesästä. Mulla on siis kerrankin selkeä suunnitelma miten homma etenee, jos ei lasketa sitä ettei mulla ole mitään käryä mistä tekisin opparin ;D

Isompia juttuja on siis edessä vielä pari harjoittelua, erikoistumisvaihe ja oppari. Sinne väliin yritän soluttaa muut kurssit sitten ja kun saan tän urakan joskus kunnialla ohi, otan menolipun palmujen alle ja makaan siellä niin kauan että kyllästyn ja tuun kotiin!

Muita jutuja hmm.. Paketti tuli! Nimittäin siis Oriflamen ja voisimpa sen sisältöä availla teille hieman enemmän seuraavalla kerralla :) Sieltä paljastuu meinaa meikäläisen lemppareita useampi!


xx Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti