29.12.2016

Oriflame-edustaja

Niinkuin vähän aikasemmin mainitsin niin syksyllä aloitin Oriflamen edustajan. Oon pikkuhiljaa huomannut että tilasimpa huulipunan tai puuterin, ehkä jotain pientä muutakin, katos äiti ja siskokin tilas ja tässä vaiheessa mietin että miksei, meillä on kotona jo useempi jotka käyttävät näitä niin ei tässä mitään välikäsiä tarvita!

Eli se mitä tämä tarkoittaa, on että nyt minä olen se välikäsi jonka kautta tilataan ja maksetaan ostokset ja minä toimitan tuotteet asiakkaalle. Hyödyn tästä hieman itse ja jokainen voi edustajan eduista lukea ooriflamen nettisivuilta.

Minut löytää facebookista, jonne linkki löytyy tuosta oikealta ja täälä tulette varmasti huomaamaan tuotteita, tarjouksia ja omia testauksia :)

Minun omaan esitteeseen pääsee tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti